مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان بیمه سلامت برای استقرار نظام الکترونیک در فرآیند خدمات رسانی به بیمه شدگان و اجرای نسخه نویسی الکترونیک در هرسین به عنوان اولین شهرستان استان آمادگی کامل دارد.

شهرستان هرسین پایلوت اجرای نسخه نویسی الکترونیک ب‍ه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان بیمه سلامت برای استقرار نظام الکترونیک در فرآیند خدمات رسانی به بیمه شدگان و اجرای نسخه نویسی الکترونیک در هرسین به عنوان اولین شهرستان استان آمادگی کامل دارد.
 
مظفری  گفت: شهرستان هرسین پتانسیل لازم  برای پیاده سازی سامانه های الکترونیکی بیمه سلامت را دارد لذا به عنوان پایلوت انتخاب و در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی کلید خواهد خورد. 
 
وی بیان کرد: پرداختهای اخیر به مراکز درمانی دولتی و خصوصی گام مهمی در به روز رسانی پرداخت ها است و علاوه بر تسویه بخش قابل توجهی از مطالبات سال گذشته ، علی الحساب آبان ماه مراکز دانشگاهی و مرداد ماه مراکز غیر دولتی نیز پرداخت شده اس

 

دبیر شورای هماهنگی سازمانهای بیمه گر استان کرمانشاه گفت:  رویداد هم اندیشی در بیمه سلامت ابزاری مناسب برای ارتباط بین بیمه سلامت با مراکز علمی ، پژوهشی ونخبگان است و همه را به مشارکت دراین رویداد دعوت می کنم.
 
وی افزود: سامانه 1666 پل ارتباطی مردم باسازمان بیمه سلامت است و این سامانه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به  سوالات و پیشنهادات بیمه شدگان و مراکز طرف قرارداد است.

انتهای پیام/ز


 اجرای نسخه نویسی الکترونیک 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.